Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Darmowa dostawa
DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 3000ZŁ
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi
KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).

1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Kupującymi nie będącymi
KONSUMENTAMI.
2. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości w umowach z
przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym
art.556581.

Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku
sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA.

1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT
zawierając „umowę na odległość” ma
prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w
terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt
składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin
rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega
na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony od
objęcia w posiadanie
pierwszego z Produktów lub
w przypadku usług lub umowy o innym charakterze 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku
odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w
czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ SPRZEDAWCA
nie jest zobowiązany do
zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających
najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY
oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą
elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od
umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA
niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni
kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać
na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY chyba
że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje
data nadania przesyłki.
3. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy
4. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci należność w wysokości ceny
zakupu powiększonej o koszt wysyłki od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA.
SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili
otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że
KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi dodatkowymi kosztami.
5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT
(KLIENT).
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w
wypadkach wymienionych w załączniku.
7. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna
być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

Do pobrania:

Regulamin (obowiązujący od 01.01.2016 r.)

Druk reklamacyjny (obowiązuje od 01.01.2016 r.)

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (obowiązuje od 01.01.2016 r.)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl